Vacature: Secretaresse / Management Assistente

Functieomschrijving

Als secretaresse / management assistente ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en leveranciers.

Veel voorkomende werkzaamheden zijn o.a.:

  • telefonisch als ook per e-mail doelgericht beantwoorden van de ‘eerste vragen’
  • afhandeling van binnenkomende bestellingen (ook via de groendakwebshop)
  • zorgen voor afhandeling van mail en telefoon
  • regelen van inkoop en voldoende voorraden van onze producten
  • afspraken maken en overleg met klant en leverancier
  • het uitwerken en versturen van offertes voor levering van onze groendaken
  • Informatie geven en plannen van aanleg, levering of onderhoud van onze groene daken
  • je draagt er zorg voor dat het hele proces vlot verloopt

Jijzelf:

  • vindt het leuk om contact te hebben met mensen
  • bent creatief en praktisch organiserend
  • hebt voorstellingsvermogen en een goed werk- en denkniveau
  • ondanks je goede geheugen legt je wel alles vast
  • Met secretarieel / administratief werk heb je ervaring
  • bent zelfstandig, initiatief rijk en flexibel
  • voelt je thuis in een hands-on organisatie met een platte structuur
  • hebt affiniteit met groen en klimaat

Wij bieden je:

  • Een uitdagende werkomgeving met volop mogelijkheden om je te ontwikkelen
  • Een informele werksfeer in een jong en enthousiast team
  • werkuren in overleg te bepalen tussen 26 en 38 uur
  • te starten een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband

Reageren? Bel of stuur je mail met CV naar grad@groendak.nl

Heb je nog vragen bel dan met 033.277.3404

Als je denkt “over een tijdje ben ik pas aan deze functie toe” reageer dan ook! Graag overleggen we dan hoe je dat kunt bereiken.